Sleepwagens

Balance of Power
De sleepwagen is eigendom van: Dennis en Arno Gunnewick
De sleepwagen is gehuisvest in: Barlo
De sleepwagen wordt gebruikt voor: standaardtractoren en specials
Contactpersoon huren sleepwagen: Gunnewick Tractor Pulling v.o.f.
Bouwjaar sleepwagen: 1998
Gewicht van de sleepwagen (exclusief ballastgewichten): ongeveer 12.000 kg
Gewicht van de sleepwagen (inclusief ballastgewichten): ongeveer 23.000 kg
Andere mogelijkheden tot het “verzwaren” van de sleepwagen:
– De ballastbak heeft 6 versnellingen
– Er kunnen 2 messen van 5 cm onder de sleepvoet (met de hand verstelbaar)
– Er kan 1 mes van 2 meter breed 5 cm onder de sleepvoet (hydrolisch)
Bijzonderheden van de sleepwagen:
– De sleepwagen is zelfrijdend
– De sleepwagen heeft 4 grote banden: 24 x 20,5 en 2 hydrolische voor het terugrijden om de sleepvoet mee op te beuren
– De sleepwagen is voorzien van automatische afstandsmeting en groot scorebord waarop de afstanden getoond worden.

Mission Impossible
De sleepwagen is eigendom van: Dinant Scheggetman
De sleepwagen is gehuisvest in: Laren
De sleepwagen wordt gebruikt voor: standaardtractoren, sporttractoren en specials
Contactpersoon huren sleepwagen: Dinand Scheggetman
Bouwjaar sleepwagen: 1995
Gewicht van de sleepwagen (exclusief ballastgewichten): ongeveer 10.000 kg
Gewicht van de sleepwagen (inclusief ballastgewichten): ongeveer 17.000 kg
Andere mogelijkheden tot het “verzwaren” van de sleepwagen:
– De ballastbak heeft 10 versnellingen
– De beginstand van de ballastbak is te veranderen
– Er kan 5-6 cm strip, mechanisch, onder de sleepvoet gezet worden
– Extra druk van de sleepvoet mogelijk door middel van luchtbalgen.
Bijzonderheden van de sleepwagen:
– De sleepwagen is zelfrijdend
– De sleepwagen rijdt heel licht weg en wordt geleidelijk aan zwaarder (je staat niet in 1 keer stil)
– Er is een afstandteller verbonden met de assen van de sleepwagen, die de afstand meet. Deze afstand wordt weergegeven op een groot scorebord.